Boekenlijsten worden  via mail verstuurd na inschrijving.  We werken hiervoor samen met  de schoolboekendienst van Lichtvis.

Stap 1: Je krijgt een e-mail met een persoonlijke link naar jouw bestelpagina.

Wanneer je de inschrijflink ontvangt, hangt af van welk moment je inschreef.

  • Eerste mogelijkheid: Je volgde dit jaar les in één van de scholen van de scholengroep Sint-Rembert. Dan  ontvang  je eind juni een mail met een persoonlijke link naar het digitale bestelformulier voor het bestellen van je boeken. Als je de school verlaat, zend je de boekenlijst ‘0 Verlaat de school’door. Zo breng je het boekenfonds op de hoogte en zo vermijd je de herinneringsmails om je boekenlijst voor volgend schooljaar in te zenden.
  • Tweede mogelijkheid: Je bent een nieuwe leerling dan krijg je een mail met persoonlijke link naar het digitale bestelformulier op het mailadres dat bij inschrijving werd opgegeven, dit is eind juni/begin juli.
  • Derde mogelijkheid:  Je schrijft je in begin juli of in augustus.  Dan ontvang je de inschrijflink bij inschrijving.

Stap 2:  Je surft naar je persoonlijke bestelpagina via de link in de e-mail.

Stap 3:  Je kiest de juiste studierichting en de gewenste boeken.

Stap 4: Je betaalt je schoolboeken via overschrijving.

Stap 5: Je komt je boeken afhalen op school. De datum vind je terug op je persoonlijke bestelpagina.

Heb je nog vragen of opmerkingen? Neem dan contact op met de school. Als er bij de levering boeken ontbreken, dan staat dit vermeld op de bestelbon. De boeken worden automatisch op school nageleverd. De school bezorgt je dan de boeken.